原来

其实
不是他不在乎
不是他不在意
不是他不爱我
而是自己怕受伤
不敢尝试
也没去相信那是事实

许许多多的误会
沟通不良
让我们的长距离恋爱有了
^ 悲伤 ^
^ 愤怒 ^

我也发现到
原来不是默不吭声的
^ 付出 ^
^ 改变 ^
就会被察觉到
所以被跟我犯同样的错好吗?

不要那么自私
那么担心
那么安静
因为你不说
我永远都不知道原来那是你一直以来想对我说的

today is xiao bu dian's birthday
bet she gonna peli me again when she saw my blog in chinese
hehe

but really its noting special
and i dunno how to express it in english

not underage anymore de oh
but still u'll be our "xiao bu dian"
haha

even u are not celebrating with ur family this year
you still got us k?
we will let u have a lot of "first time" with us
^_^


ps./ Happy Birthday Angel
reminds me about the balcony..haha

0 comments:

Post a Comment

List Widget

bla bla bla